Reclamatia s-a primit pe email. Toata conversatia este reprodusa mai jos: Comanda facuta de client la noi pe site:
Salut, Dan Alin BarlaÎți mulțumim pentru comanda facută pe Bike XCS . Poți verifica starea comenzii intrând în contul tău. Dacă ai întrebări, ne poți scrie oricând la magazin@bikexcs.ro sau suna la numărul de telefon 0735 818 636. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Comanda ta, numărul 100002951 (efectuata la 20 noiembrie 2015 09:49:37 EET) |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Acesta este un mesaj automat de preluare a comenzii. Veti fi contactat in scurt timp de un consultant vanzari Bike XCS pentru finalizarea comenzii.Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.Pentru produsele cu livrare "La comanda" termenul este de 3 zile lucratoare.Pentru orice detalii suplimentare sau modificari asupra comenzii, nu ezitati sa ne contactati. Programul de lucru al Departamentului Vanzari este de Luni pana Vineri intre orele 10:00 - 18:00.Preturile din aceasta comanda sunt valabile 5 zile. Produsele ce se afla la lichidare de stoc se pot livra la pret redus exclusiv in limita stocului BikeXCS, cantitatea suplimentara se livreaza la pret intreg. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.Produsele in stocul magazinului sunt disponibile imediat, iar cele disponibile la comanda online vor fi livrate in cel mai scurt timp posibil.Va rugam solicitati consultantului de vanzari verificarea compatibilitatii produselor comandate. Consultantii de vanzari Bike XCS pot face verificari asupra compatibilitatii pieselor comandate numai in masura in care acestea le sunt cunoscute. Compatibilitatile pot fi verificate consultand specificatiile producatorului.Toate cele bune, Echipa Bike XCS |
Raspunsul dupa ce noi i-am oferit un produs similar intrucat a fost informat ca cel comandat nu mai este in stoc. Clientul a optat sa trimita pe cineva (sora) sa vina in magazin sa vada produsul. Produsul recomandat era asemanator, dar cu alt pret. Avand in vedere ca si pretul de intrare era diferit nu se putea emite document fiscal de vanzare sub pretul de achizitie. Am informat clientul iar acesta a refuzat sa plateasca o diferenta. Seful de magazin si-a luar raspunderea si a oferit cadou acel produs intrucat nu se putea emite document fiscal si pentru aplanarea conflictului. Mai jos reclamatia facuta prin email de client Dan Alin Barla:
![]() |
Buna ziua, in urma atentionarilor primite de la clientii nostri ca este un post calomnios aici ne vedem nevoiti sa facem publice dialogurile cu individul care a postat mai sus pentru o corecta informare a utilizatorilor dirtbike.ro.
ieri la 06:30 |
![]() |
Bike XCS Team:
Buna ziua, in urma atentionarilor primite de la clientii nostri ca este un post calomnios aici ne vedem nevoiti sa facem publice dialogurile cu individul care a postat mai sus pentru o corecta informare a utilizatorilor dirtbike.ro un site de care ne pasa si il respectam tocmai pentru corectitudine. In urma constatarii ca articolul comandat de persoana de mai sus s-a vandut INAINTE de ora comenzii dumnealui l-am sunat si informat ca acel produs nu mai este pe stoc (un set de mansoane de 38.5 lei )dar ca avem cateva optiuni pentru dumnealui ca sa-l multumim. I-am oferit un produs asemanator dar un pic mai scump (CU DOAR 5 LEI) care avea tot reducere de 30% raspunsul dvs a fost citez "Sunteti niste javre ordinare" am inteles mesajul si i-am oferit varianta de a primi un voucher de -30% pentru orice alta comanda in urmatoarele 2 luni raspunsul dvs a fost citez"Pentru asta va veti alege cu o plangere la OPC si mai multe comenzi ce probabil nu vor fi ridicate" in cele din urma am cedat si ne-am hotarat sa facem cheta si sa va dam CADOU mansoanele de 43 lei platindu-le noi echipa BIKEXCS ( SI NU GLUMIM va asteptam sa le ridicati oricand) pentru ca probabil nu vi le permiteti sau ...cine stie, raspunsul dvs citez "Esti un amarat de angajat intr-un magazin de biciclete, lucrezi peste program sa dai si tu o teapa de 5 lei " toate citatele sunt luate cu copy si paste din mailurile dvs pline de astfel de mizerii. Inchei intrebandu-ma retoric un astfel de limbaj si o astfel de gandire si abordare a unei situatii ce caracter de om ne arata ca aveti ? In regulamentul de Black Friday scrie clar ca ofertele sunt in LIMITA STOCULUI ca va oferim alte produse similare sau vouchere de compensare....etc. Nu v-a interesat nimic totul este pe principiul "eu vreau asa si toti trebuie sa se supuna" Ca produsul din stoc culoare neagra este mai scump cu 5 lei decit cel culoare rosie pentru ca .......asa vrea SRAM producatorul nimic nu v-a convins sau oprit din tirada de injurii amenintari si jigniri culminind cu lipsa de respect arata unui coleg citez iar " Esti un amarat de angajat intr-un magazin de biciclete," probail asa ganditi in legatura cu multe profesii considerandu-va superior net lor de parca ei nu-s tot OAMENI. Inchei amintindu-va ca, CADOUL va asteapta sau voucherul sau produsul cu 5 lei mai scump asta din respect pentru calitatea dvs de client pentru ca din cea de OM .........ati reusit sa va faceti de ras FELICITARI.
ieri la 06:58 · editează |
![]() |
In primul rând nu ati specificat telefonic ca produsul oferit la schimb este la un alt pret. Iar pe site era la acelasi pret si acela.
ieri la 07:10 |
![]() |
In al doilea rând, jignirile au inceput din partea voastra. "Daca nu iti permiți produsul, ti-l facem noi cadou!" "Ai frustrări datorate unor probleme in viața". Pai asta e atitudine de firma serioasă ce încearcă sa aplaneze un conflict ? De ce nu puneți la dispoziție TOATA conversatia, si doar scoateti pasaje din context?
ieri la 07:12 |
![]() |
Adică daca am refuzat din orgoliu sa plătesc aia 5 lei cu care ati încercat sa ma înțepați, înseamna ca sunt un sărac ce nu isi permite produsul si cu frustrări alimentate de problemele din viața. Wow! Cool. Asa dovada de profesionalism!
ieri la 07:14 |
![]() |
Nu ma interesează "cadoul", mutumesc. Puteați da dovada de profesionalism, corectitudine si respect cand eram in magazin, si tocmai făcusem 1 ora prin trafic sa ridic produsul confirmat pentru acelasi pret cu cel din comanda!
ieri la 07:20 |
![]() |
Profesionalism inseamna respectarea regulilor si legilor in vigoare. Produsul oferit de noi NU ESTE LISTAT pe site de Black Friday oare de ce ? Pai pentru ca nu intra in promotie. Pe site este doar cel rosu care nu s-a vandut in 2015 si este cu reducere. V-am facut un favor si pentru a va satisface l-am bagat si pe cel negru SPECIAL PENTRU DVS cu reducerea de BF dar......ati continuat cu injuriii si jigniri ....etc mai cu seama ca ati mintit afirmand ca ati fost in magazin totul s-a desfasurat pe mail sau telefon asa ca......Noi nu v-am injurat sau amenintat sau jignit in nici un fel (chiar daca va considerati jignit de o afirmatie ca nu va permiteti ceva noi nu asta am intentionat). Nu putem pune aici toate cele 25 de mailuri trimise de dvs nu itereseaza pe nimeni aberatiile scrise acolo ce am selectat noi sunt cuvintele dvs. Ne-ati amenintat cu OPC si cu comenzi neridicate ? DA ce este scos din context ? Ne-ati facut JAVRE NESIMTITI...etc ? Ce poate fi scos din context la o astfel de exprimare? Pentru nimic in lume o persoana civilizata nu foloseste un astfel de dialog si de exprimare. Totul va descalifica si acum incercati sa spalati aparentele insa uitati un lucru important CINE SE SCUZA se ACUZA. Aici incheiem dialogul cu dvs pentru a nu bloca posturile de aici cu asatfel de ineptii.
ieri la 07:42 |
![]() |
Profesionalism înseamna sa nu vii de BlackFriday cu OFERTE "ȘOC" de prețuri pe care nu le poți onora (datorită legislației menționată). Profesionalism înseamnă să informezi clientul că prețul produsul oferit ca alternativă diferă, înainte ca acesta să facă un drum inutil până la magazin. Profesionalism înseamnă să nu îți jignești clientul ca e prea sărac să îți cumpere produsul, după ce acesta refuză să îl mai cumpere datorită prețului brusc mărit, repet, după un drum de o oră prin trafic.
ieri la 09:57 |
![]() |
Dupa cum ati menționat si in e-mailuri, ati avut sute de plângeri la OPC. De aici trag concluzia ca nu am fost singurul nemulțumit de serviciile dumneavoastră. Nu cred ca toata lumea e tâmpită sa isi piardă timpul sa mearga la OPC fara motiv, si dumneavoastră exemplu de corectitudine. Ca nu v-ati ales cu nici o amenda, e partea a doua, si știm noi cum se rezolva treburile astea in tara asta.
ieri la 10:00 |
![]() |
Aici încheiem. Nu imi pierdeam timpul, dar daca toata lumea tace si nu face nimic, nu se schimba nimic in tara asta.
ieri la 10:05 |
![]() |
Stimate domnule....Ne pare rau pentru incident si va asiguram ca am oferit la momentul respectiv tot suportul nostru pentru rezolvarea situatiei.V-am propus prin intermediul sorei dvs prezenta in magazin ca reprezentant al dvs. un produs similar, dar diferit valoric, intrucat cel comandat de dvs nu mai era pe stoc el fiind trimis deja la alt client.Ati refuzat, iar persoana care va reprenta a plecat din magazin.La scurt timp ati telefonat la magazin iar seful de magazin v-a explicat ca nu se poate vinde produsul propus la acelasi pret cu cel solicitat de dvs. pentru ca legea nu permite sa vindem sub pretul de achizitie decat in niste conditii foarte stricte care nu se regasesc in cazul de fata. In omentul in care nu se poate emite bon dvs. putet lua proudsul gratuit, conform legii. Seful de magazin si-a asumat acest lucru si v-a oferit acest produs gratuit.Dvs. ati reuzat ofertele noastre.Campania nostra este bazata pe un regulament publicat la noi pe site iar activitatea comerciala se supune unui cadru legislativ clar.Din pacate am receptionat din partea dvs. o atitudine ostila. Aceasta atitudine este dovedita si in emailurile trimise spre noi si prin postarile pe acest forum. Toate sugestile si reclamatile le tratam corect si apoi le publicam pe bikexcs.ro/blog in rubrica sugestii si reclamatii pentru ca sa existe o transparenta totala despre solicitarile clientilor si modul nostru de abordare. Echipa noastra va multmeste pentru punctul de vedere si va sta in continuare la dispozitie.
ieri la 10:53 |
![]() |
Ati omis un lucru. Cand am fost sunat pentru confirmarea comenzii, si informat ca produsul nu exista si mi-ati oferit un alt produs similar (care pe site e la acelasi pret cu cel comandat), NU MI S-A COMUNICAT ca exista o diferența de preț. Toate ca toate, dar dupa ce ca nu era modelul dorit, nici culoarea dorita, mai era si mai scump (fapt care nu mi s-a transmis si nu reiesea nici din prețurile de pe site). Si repet, nu e vorba de bani, e vorba de ora aceea pierdută in trafic, sa ridic un produs care nu era ceea ce am comandat si la un pret mai mare decat cel comunicat telefonic si afișat pe site. Si in loc sa va cereți scuze pentru asta, ati inceput sa ma jigniți ca nu imi permit cei 5 lei in plus si ca de asta am plecat.
ieri la 14:17 |
![]() |
Si dupa zeci de mesaje si discutii, produsul pe care il comandasem (si care nu mai exista pe stoc) este inca pus la vanzare si in promotia de BlackFriday: http://www.bikexcs.ro/mansoane-sram-locking-foam-negre-2015.htmlIar cel ce mi s-a oferit la schimb, la un pret mai mare, nici macar nu apare pe site. Decat pe alta culoare, varianta in care costa identic cu cel comandat: http://www.bikexcs.ro/mansoane-sram-lock-foam-contour-rosii-2015.htmlCa deh, mai e de ciugulit cate 5 lei si de la altii :) I rest my case. Over and out.
ieri la 15:53 |
![]() |
Vorbim impreuna si ne intelegem separat.Continuati cu minciuna, ca ati facut 1 ora in trafic, cand dvs nu ati venit la noi in magazin am vorbit la telefon si pe email, dar este adevarat a venit domisoara care a tinut permanent legatura cu dvs telefonic si a facut poze la mansoanele cu pricina si v-a explicat, prin telefon, ca exista diferente si anume sa nu sunt ergo ci sunt drepte, diferenta de culoare a inelului de aluminiu, practic alt produs. I-am oferit tot suportul si i-am cumunicat preturile.Ati ales, prin telefon, produsul din stocul magazinului care NU figura pe site si avea alt pret de intrare, Nu intotdeauna intr-o familie de produse toate au acelasi pret. Daca doriti sa va cumparati un telefon, de exemplu, o anumita culoare are alt pret. Nu se putea vinde legal la pretul solicitat de dvs. Ne-am recunoscut eroarea si vi le-am propus cadou. Era o solutie corecta fiscal si concilianta. Ati refuzat... de aici incolo pozitia dvs. nu mai poate fi justificata decat ca o rautate voita si un prejudiciu de imagine adus magazinelor noastre.Am inteles ca doriti sa aveti ultimul cuvant, dar noi nu suntem pe pozitie de adversitate asa ca deja aceasta discutie cade in penibil si nu face decat sa amuze pe cei care o citesc, iar pe dvs, sa va puna intr-o pozitie natural nefavorabila.Daca ati adus vorba de schimbare, schimbarea trebuie sa inceapa in fiecare dintre noi. Cereti schimbarea, dar totodata este bine sa intelegeti ca noi toti trebuie sa ne schimbam ca mentalilate si asta e efortul fiecaruia.Putem continua discutia daca doriti, va invit in magazin ca sa va dovedesc ceea ce v-am scris.Toata convesatia, inclusiv emailurile trimise la noi se vor putea consulta la noi pe blog ( http://bikexcs.ro/blog/?p=605 ) dupa inchiderea cazului, atunci cei care citesc isi vor completa parerea referitoare la acest incident. Intotdeauna cei care au vrut sa ne faca rau nu au reusit decat sa ne sporeasca audienta.Va doresc o duminica cat mai placuta. Adrian Oltean / bikexcs.ro · Editat
acum o ora si 17 minute |