Jurnalul unui eveniment de succes
Unii, probabil din disperare sau neincredere, au considerat ca trebuie sa personalizeze evenimentul Black Friday si sa-l tina cu o saptamana mai devreme in speranta de a atrage clientii. Asta in teorie arata ca o solutie salvatoare, dar in practica toti clientii care au intrat in hora pseudo Black Friday au jucat in curtea marilor siteuri de electronice si s-au inghesuit la “tabletele de o suta de lei”. Bike XCS a pastrat traditia in toate sensurile pentru a dovedi tuturor ca suntem cei mai buni in ale biciclitului. Asadar dupa campaniile de publicitate, vineri 29/11/2013, pentru noi si pentru clientii nostri s-a numit "Black Friday cel adevarat". Joi pe la ora 20 am inceput afisarea si vineri de la ora 24 s-au putut face si comenzile. Nu am depasit 50-80 de vizitatori in acelasi timp pe online lucru care ne-a bucurat in sensul ca nu am fost nevoiti sa redirectionam traficul pentru a nu colapsa serverul gazduit cu brio de cei de la XServers. Per total, in capitolul internet am avut 12 500 de vizite cu 85 000 pagini rasfoite, asta nu e asa de important dar suna bine si unii se lauda cu asta :)Cu ce ne laudam noi este ca suntem cei mai buni si punct.
Anul trecut am dovedit asta cand am facut reducere 30% la TOT, fara liste sau smecherii (chiar daca unii nu au crezut ca asa vom face). Unii au prins produsele, altii, din pacate nu. Imi amintesc si acum ca am avut comandate frane Avid Code in primele minute dupa 12 si a fost un mic scandal atunci pentru ca nici un client nu putea sa inteleaga ca cineva a dat comanda aproape fix la 12 :) si noi, ghinion, am avut o singura pereche. Anul acesta multi au incercat sa ne copieze si pe langa devansarea evenimentului de care pomeneam mai sus, au incercat sa ofere -30%, aprope ;), la tot. Noi insa stiam ca se va intampla asta, pentru ca daca nu te duc ideeile le furi din alta parte, si am oferit -31% la TOT si mai mult am avut si clasicile liste cu reducere colosale, de la -40% pana la -65% plus anumite biciclete care se vindeau cu reducerea de 50%. Ce m-a impresionat placut este ca s-a vandut mult in magazin si clientii au inteles ca este bine sa cumpere lucruri scumpe in detrimentul celor ieftine. Online s-au vandut cu prioritate biciclete cu valoare de peste 2500 lei si toate piesele de top.-
Clientilor
-
Echipei care s-a ocupat de organizare evenimentului
-
Echipei care a procesat comenzile
-
Urgent Curier pentru promptitudine.
-
XServers pentru seriozitate si sprijin 24/24
-
Furnizorilor
-
Concurentei care ne-a pus in valoare