Descriere
Bicicleta MTB Full Suspension SCOTT Spark 920 Prism Grey Green
Când vă gândiți la bicicleta MTB perfectă, ce vă vine în minte? Pentru noi, este noul Spark. De ce, întrebi? Ei bine, dincolo de faptul că este rapid, ușor și ultra capabil pe tot felul de terenuri, este și al naibii de frumos. Platformă "Downcountry"? Bicicletă de cursă ocazională? Oricum, numiți-l așa cum doriți să-l numiți. Tot ce știm este că aceasta este o superbicicletă MTB.
Repere:
- Cadru principal Spark Carbon HMF cu braț oscilant din aliaj 6011
- FOX 34 Float Perf. Furcă de 130 mm
- FOX Nude 5T EVOL, TwinLoc, 120 mm
- SRAM GX Eagle AXS 12 viteze
- Frâne cu disc SRAM DB8 cu 4 pistoane
- Anvelope Schwalbe Wicked Will
Caracteristici:
Cadru:
- Spark Carbon HMF Mainframe with Alloy 6011 Swingarm
- Integrated Suspension Technology
- Flex Pivot / Adjustable head angle
- Syncros Cable Integration System
- BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline
Furcă:
- FOX 34 Float Performance Air Grip
- 3-Modes / Kabolt 15x110mm axle / tapered steerer
- 44mm offset / Reb. Adj. / Lockout / 130mm travel
Amotizor spate:
- FOX NUDE 5T EVOL Trunnion
- SCOTT custom w. travel / geo adj.
- 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend
- Custom large Air volume / DPS / Reb. Adj.
- Travel 120-80-Lockout / T165X45mm
Control furcă:
- SCOTT TwinLoc 2 Technology
- Suspension & Dropper Remote
- 3 Suspension modes
Schimbător spate:
- SRAM GX Eagle AXS 12 Speed
- Wireless Electronic Shift System
Manete schimbător:
- SRAM GX Eagle AXS Rocker Controller
Angrenaj:
- SRAM GX Eagle DUB
- 55mm CL / 32T
Lanț:
- SRAM CN GX Eagle
Pinioane:
- SRAM XG1275 / 10-52 T
Frâne:
- SRAM DB8 4 Piston Disc
Discuri frână:
- SRAM HS2 Rotos / 6 Bolt / F&R 180mm
Ghidon:
- Syncros Fraser 1.5 DC Alloy 7075 D.B.
- mini Rise / back sweep 8° / 760mm
- Syncros Performance XC lock-on grips
Tijă șa:
- Syncros Duncan Dropper Post 1.5
- 31.6mm / S size 125mm / M size 140mm / L size 150mm / XL size 150mm
Șa:
- Syncros Tofino 2.0 Regular
- CRMO rails
Cuvete:
- Syncros - Acros Angle adjust & Cable Routing HS System
- +-0.6° head angle adjustment
- ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB
Roți:
- Syncros Silverton 2.5-30 6 Bolt
- F: 15x110mm, R: 12x148mm
- 30mm Tubeless ready rim 28H / XD Driver
- Syncros Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools
Anvelope față:
- Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO
- Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Soft
Anvelope spate:
- Schwalbe Wicked Will 29x2.4" EVO
- Super Race / TLE / 67EPI / Addix Speed Grip
Greutate produs: aprox. 12.9 kg
Greutatea totală a sistemului: max. 128 kg - Greutatea totală include bicicleta, ciclistul, echipamentul și eventualele bagaje suplimentare (ex. rucsac).
Dimensiune roată (inch): 29
Material cadru: Carbon cu braț oscilant din aliaj 6011
Mărime cadru: S, M, L, XL
Tip frână: Disc - Hidraulica
Tip furcă: Cu suspensie
Transmisie: 1x12
Utilizator: Barbati/Baieti, Unisex
Categoria de utilizare: 3 ( vezi detalii )
Mărime bicicletă: Înălțime utilizator (cm)
- S: 160 - 172
- M: 168 - 180
- L: 178 - 189
- XL: 183 - 198
Tehnologii:
- Evo-Lap Technology
Cu o selecție adecvată a materialelor, se realizează optzeci la sută din muncă pentru crearea unui cadru. Din acest motiv, alegerea celor mai avansate fibre de carbon de pe piață este urmată de utilizarea intensivă a instrumentelor specifice, cum ar fi software-ul FEA (analiza elementelor finite), pentru a mapa stratul de carbon. Cu software-ul FEA, se simulează diferite forțe pe un model virtual al cadrului și se ajustează construcția cadrului în consecință. Software-ul FEA permite crearea prototipurilor virtuale complete care încorporează toate fenomenele fizice care există în mediile din lumea reală. Datorită acestei modelări computerizate extinse rezultă un cadru super ușor și compact, fără a sacrifica rigiditatea, confortul sau rezistența la impact.
- Easy Shock Access
Accesarea șocului prin zona tubului superior este facilitată printr-o trapă. Prin rotirea cadranului cu degetele sau cu o monedă, acesta va debloca mecanismul și va da acces la șoc. Acest lucru facilitează reglarea reboundului, compresiei, presiunii de șoc și instalarea sau înlocuirea cablului pentru sistemul de suspensie TwinLoc.
- Patented Integrated Suspension System
Pentru performanța optimă a unui amortizor, transferul de putere trebuie să fie cel mai direct posibil. Ceea ce cei de la Scott au vrut să evite sunt mișcările direcționale ineficiente, cu alte cuvinte, mișcări laterale (în lateral față de direcția de mers) pe măsură ce șocul trece prin compresia sa.
A avea un șoc integrat permite îmbunătățirea acestui lucru în mai multe moduri. În primul rând, construcția cadrului din jurul șocului și cu suportul trunnion poate fi proiectată pentru a fi mult mai rigidă, reducând mișcarea și favorizând un transfer mai eficient de putere. Putem adăuga, de asemenea, rulmenți mult mai mari la pivotul tijei de șa, consolidând și mai mult această zonă și reducând orice mișcare inutilă. Tehnologia integrată de suspensie ajută, de asemenea, la proiectarea unor cadre cu un motor mai mic și o amplasare a bateriei care coboară centrul de greutate. Drept urmare, bicicleta beneficiază de o manevrabilitate mai bună și de o plimbare mai stabilă, care inspiră încredere pentru utilizatorul final.
- Twinloc Suspension System
Cu TwinLoc, un rider poate controla eficient cadrul, furca și șocul ca sistem. De ce contează asta? O bicicletă cu cursa suspensiei de 150 mm, configurată corect, are mai multă aplecare decât o bicicletă cu 130 mm. Este acea deplasare suplimentară care o face mai distractiv de condus și mai capabilă la coborâri, dar cursa mai mare are un efect supradimensionat asupra geometriei bicicletei și a performanței de urcare. Acolo contează TwinLoc.
- Nude Suspension
Amortizoarele cu tehnologia NUDE au fost integrate în bicicletele SCOTT cu suspensie completă de aproape două decenii. Lucrând îndeaproape cu partenerii lor, cei de la Scott continuă să îmbunătățească această tehnologie, astfel încât, indiferent dacă participați la Cupa Mondială la cel mai înalt nivel sau pentru o zi la munte, veți avea întotdeauna cel mai bun suport.