GARANTIA PRODUSELOR

GARANTIA PRODUSELOR

Produsele comercializate de magazinul online bikexcs.ro provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie nationala sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor sau ale producatorilor. Totodata service-urile din cadru showroom-urilor sunt agreate de furnizorii nostrii sa execute anumite lucrari de expertiza primara pentru sustinerea garantiei produselor comercializate. Cu toate acestea decizia de reparatie precum si piesele care trebuiesc inlocuite revine furnizorului. Bike XCS sprijina clientul pentru obtinerea celor mai favorabile conditii de solutionare a plangerii.

În cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie în retelele de service ale acestora, în centrele mentionate explicit în certificate; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service prevazut în certificat. Aceasta unitate de service va prelua întreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei; conditiile de acordare a garantiilor, în acest caz, pot varia în functie de producator si sunt stabilite în politicile comerciale ale acestora. Totodata, S.C. A&S 2000 Comany S.R.L. raspunde privind garantia legala de conformitate, în calitate de vânzator conform prevederilor legale. În cazul în care durata medie de utilizare a unui produs este mai mica de 2 ani, garantia de conformitate se reduce la acea perioada.

Termenii si conditiile de garantie sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora. Perioada de garantie este mentionata în certificatul emis de producator / importator si începe sa curga de la data înscrisa în factura/bon de achizitie; de asemenea aceasta perioada este confirmata si de certificatul de garantie aferent facturii fiscale/bon emis de A&S 2000 Company SRL - Bike XCS.

Operatiunile efectuate de service în perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie. Termenul maxim de solutionare este de 15 zile calendaristice de la receptia produsului în unitatea de service / momentul la care operatorul economic a luat la cunostinta de deficientele respective. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

depanarea / reparatia produsului;
înlocuirea partiala sau integrala a produsului;
înlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu acelasi model;
returnarea contravalorii produsului în situatia în care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile.

Responsabilitatile clientului:

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", numar de identificare inscris in certificatul de garantie, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme utilizare în conditii neadecvate: supunerea la variatii mari de temperatura, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, patrunderea de lichide, alte substante în interiorul produselor sau a partilor componente a acestora, etc;
incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

 PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR ÎN GARANTIE:

Comunicarea cu Bike XCS pentru solutionarea problemelor de garantie se va face prin email folosind adresa magazin@bikexcs.ro

La aducerea / expedierea produsului pentru garantie va rugam sa completati formularul "FORMULAR PENTRU SESIZARI" în cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid va rugam sa mentiona si pe scrisoarea de transport (AWB) NUMARUL mentiunea "ÎN ATENTIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE - GARANTII".

Produsele aduse sau expediate în atentia departamentul de service trebuiesc sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate în ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si însotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului daca acesta exista precum si o copie a certificatului de garantie emis de bikexcs.ro care însoteste factura sau este transmis online, via email, clientului.

Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi aduse, personal, de catre client sau pot fi expediate la adresa: Bd. Lacul Tei 126-128, parter, magazin biciclete, sector 2, Bucuresti, in atentia Departamentul de Service.

Puteti opta pentru trimiterea produselor printr-o firma de curierat rapid: Fan Courier (telefon: 021-9336) sau Cargus - Urgent (telefon: Bucure?ti: 021 - 9330 / Provincie: 021 - 9282) si sa solicitati preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de expeditor. Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat si expertizat la noi in service veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur) în vederea solutionarii garantiei revine în sarcina clienului, conform legii, expedierea se poate face prin intermediul firmelor de curierat Fan Courier sau Cargus - Urgent.

În eventualitatea în care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului sau a suferit interventii sau deprecieri, folosire necorespunzatoare care au dus la aparitia defectului, iar prin hotararea furnizorului solicitarea clientului nu face obiectul garantiei solicitantul va achita costurile de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare. Daca se doreste reparatia acesta operatiune se va taxa conform tarifelor de service in vigoare.

MENTIUNI IMPORTANTE

Pierderea certificatului de garantie emis de producator / importator sau bikexcs.ro dupa caz, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, numar de identificare, etc.) pot duce la pierderea garantiei.

Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 10 zile de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil), si vor fi predate la sectia de poalitie de care apartine unitatea de service.

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau daca întruneste conditiile de garantie / care este perioada de garantie, precum si care este unitatea de service autorizata cea mai apropiata de domiciliul dumneavoastra contactând via email: magazin@bikexcs.ro. Totodata, pentru orice nelamurire / problema în legatura cu acordarea garantiei nu ezitati sa contactati Departamentul de Service la adresa magazin@bikexcs.ro.
Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne contactati prin completarea "Formularului pentru sesizari"

Primirea produselor comercializate in Bucuresti livrate prin curier sau ridicate din magazin se face prin predare direct intr-unul din showroom-urile noastre. Produsele vor fi insotite de aceleasi documente care sunt solicitate mai sus.

 UNITATILE DE SERVICE BIKE XCS

In cadrul showroom-urilor noastre din Bucuresti avem service-uri specializate cu personal calificat.
In unitatile de service se primesc spre reparatie orice produse din gama celor comercilizate in magazinse sau compatibile care se supun urmatoarelor reguli:

* in service au prioritate produsele comercilizate de noi, clientii nostrii intotdeauna vor fi avantajati pentru ca au decis sa cumpere de la noi.
* ne rezervam dreptul de a refuza lucrari in service, pot exista cazuri cu probleme de compatibilitate a pieselor mai ales la biciclete vechi.
* bicicletele si produsele prezentate spre reparatie trebuie sa fie curate.
* nu se accepta in service biciclete fara acte de provenienta.
* accesul clientilor in service este interzis
* la preluarea produsului se intocmeste o fisa de service de uz intern.
* clientul va fi contactat telefonic cand reparatia este gata, din acel moment clientul are o perioada de gratie de 24 de ore pentru a ridica produsul din service, dupa aceasta perioada se percepe o taxa de magazinaj de
5 lei pentru fiecare zi interziere. Dupa 10 zile bicicleta se considera abandonata.
* piesele care raman in urma reparatiei se solicita de client la preluarea produsului, in cazul in care nu se solicita se considera abandonate si se arunca sau recicleaza. Nu se pot lasa piese in service dupa preluarea produsului.
* prin semnarea fisei de service clientul este de acord si multumit de reparatie iar bonul fiscal emis tine loc de garantie pentru manopera si piese. Garantie este conform legilor in vigoare.

Termeni și condiții prestare servicii service de biciclete Bike XCS

1. Precizări generale

Condiţiile următoare sunt încheiate între

Societatea SC A&S 2000 COMPANY SRL adresa str. BABA NOVAC nr.11 A avand CUI: RO13381705 înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului sub nr. J40/8651/2000 denumita mai jos “ Bike XCS”,

şi orice persoană, denumită mai jos „Client”, şi colectiv „Părţi”.

Clientul se declară o persoană fizică, majoră sau care are un acord expres din partea părinţilor, ce are capacitatea juridică de a încheia un contract şi astfel de a beneficia de unul din serviciile prestate în cadrul serviceului. Serviceul reprezintă zona din magazinele Bikexcs, denumită în continuare “Service”, unde se prestează toate serviciile prezentate pe https://www.bikexcs.ro/service-biciclete-bikexcs și fizic în magazinele Bike XCS. Aceste termene și condiţii pot fi modificate. Termenele și condiţiile aplicabile sunt cele în vigoare pe websiteul www.bikexcs.ro în momentul întocmirii notei de atelier de către reprezentanții Bike XCS în cadrul Atelierului. Clienții sunt de acord cu stabilirea relaţiilor cu Bike XCS cu privire la serviciile prestate în cadrul serviceului exclusiv prin prezentele termene și condiţii.

2. Garanții asociate serviciilor și produselor

Garanția asociată produselor: Bike XSC vă oferă o garanție de doi ani de zile pentru produsele achiziționate de la sau înlocuite/schimbate în cadrul serviceului, calculați de la momentul achiziționării acestora.

Garanția asociată serviciilor: Bike XCS vă oferă o garanție de trei luni pentru serviciile prestate în cadrul serviceului, calculați de la momentul efectuării acestora. Atât pentru produsele achiziționate de la sau înlocuite/schimbate în cadrul serviceului, cât și pentru serviciile prestate în cadrul serviceului, Bike XCS vă oferă garanția pentru vicii ascunse prevăzută de lege. Garanția pentru vicii ascunse reprezintă deficienţa calitativă a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscută şi nici nu putea fi cunoscută de către consumator prin mijloacele obişnuite de verificare. Garanțiile menționate mai sus nu acoperă uzura normală a produselor.

3. Recuperarea produselor

3.1 Recuperarea produselor

Aveți obligația să vă recuperați produsul predat serviceului în termenul 24 de ore de camd ati fost notificat ca reparatia a fost executata fapt consemnat in fisa de service. În situația în care termenul este depășit se aplica o taxa de magazinaj de 5 lei pe zi si reprezentanții Bike XCS vă vor informa pentru realizarea recuperării produsului. Dacă nu puteți fi contactat sau nu vă recuperați produsul în maxim 10 de zile de la termenul menționat pe nota de atelier vom considera bunul abandonat și vom contacta cea mai apropriată secție de poliție pentru predarea acestuia.

3.2 Returnarea produselor/pieselor defecte

Aveți obligația să ne precizați inca de la inceput dacă doriți ca produsele/piesele defecte care nu mai pot fi reparate și/sau sunt înlocuite în cadrul serviceului să vă fie returnate. Reprezentanții Bike XCS vor menționa dorința dumneavoastră de returnare sau nu a produselor/pieselor defecte pe fisa de service. În cazul produselor/pieselor defecte achiziționate din magazinele Bike XCS și care se află în perioada de garanție condiția de mai sus nu se aplică. Respectivele produse/piese defecte NU vor fi returnate. Prin repararea, înlocuirea sau rambursarea contravalorii produselor/pieselor defecte achiziționate din magazinelor Bike XCS și aflate în perioada de garanție Bike XCS își îndeplinește obligațiile prevăzute de lege.

4. Termene

Termenele de prestare a serviciilor în cadrul serviceului încep după aprobarea fisei de service de către Client prin predarea bicicletei in scopul efectuarii lucrarilor de catre Bike XCS. În cazul combinării mai multor servicii, termenul va fi stabilit de comun acord între Client și reprezentanții Bike XCS. Termenele se aplică dacă produsele sau piesele de schimb solicitate se află în stocul magazinului Bike XCS. Dacă acestea nu se află în stoc, termenele vor fi prelungite cu perioada necesară livrării produsului în magazinul Bike XCS. Termenul de prestare a serviciilor în cadrul serviceului va fi reevaluat dacă: - Informațiile furnizate de Client sunt incomplete sau false;

- Clientul solicită un serviciu suplimentar față de cel solicitat inițial;

- Se descoperă un defect care nu a putut fi detectat la analiza inițială a produsului care necesită un serviciu suplimentar;

- Serviceul primește foarte multe solicitări din partea Clienților;

- În cazul forței majore, așa cum este definită de lege. În cazul în care, în mod excepțional, termenul limită anunțat nu poate fi respectat, clientul va fi informat în cel mai scurt timp posibil.

5. Tarife

Deviz și facturare.

Bike XCS îşi rezervă dreptul de a modifica în orice moment tarifele serviciilor prestate în cadrul serviceului. Tarifele în vigoare pentru serviciile prestate în cadrul serviceului sunt cele aplicabile în ziua solicitării serviciului şi pe durata indicată de reprezentanții Bike XCS. Sumele prevăzute pe fisa de service pentru serviciile prestate în cadrul serviceului reprezintă un deviz estimativ. Acestea pot varia în funcție de evoluția și rezultatul serviciilor prestate în cadrul serviceului. În situația în care sunt necesare servicii și/sau piese suplimentare Bike XCS vă v-a solicita întotdeauna acordul. Devizul estimativ se consideră acceptat de către dvs. in urma informarii telefonice prin accept verbal.

6. Declarații și responsabilități

Prestarea serviciilor de către Bike XCS în cadrul serviceului se va face pe baza fisei de service aprobate de Client prin semnarea acesteia la terminarea lucrarii. Clientul este informat cu privire la faptul că intervenția asupra unui produs ( reparație, înlocuire) care nu a fost achiziționat în cadrul reţelei Bike XCS poate avea ca efect anularea garanţiei respectivului produs. În acest caz, Bike XCS va fi obligat să asigure repararea, înlocuirea sau rambursarea numai pentru piesele achiziționate în cadrul magazinelor Bike XCS, acesta nefiind răspunzător pentru asigurarea garanției produsului întreg.

Bike XCS și Clientul sunt de acord că prezentele termene și condiţii sunt guvernate de legislaţia română. În cazul unui litigiu, Bike XCS și Clientul sunt de acord să se adreseze exclusiv jurisdicţiilor competente din Bucureşti.

În vigoare începând cu 01.01.2018

Clientii care lasa produsele la reparat in service-urile noastre au citit si accepta acest regulament.

Preturile practicate in service-urile noastre le gasiti AICI.